En trevlig kväll..

Trevlig kväll med fins flickor :):) Tack för en trevlig kväll igår tjejer.. Jag känner att idag inte va lika kul, men de är väl själv förvållat!
Gick en lång pw idag bort till Sova och lämnade in mina lexingtonkuddar för reklamation då dom typ hade tappat massa färg. Så förhoppningsvis får  jag nya, inte så roligt när man tvättat dom 1 gång!
Har även hunnit med att städa hela lägenheten idag, FY FAN! De kändes som om de tog 100 år att städa dessa 99 kvd. Jag va helt slut efteråt. Sen stekte jag pankakor :)
Så nu unnar jag mig att sitta i soffan å bara göra ingenting!
Och idag kommer min älskling hem som ja längtat mig helt galen...
Världens finaste kille ♥
Älskar dej så mycket!!
Så hittade jag denna gamla bilden från förra året, jag bara älskar denna hårfärgen. Vill ha den igen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0