Summering av 2011!

Är hemma och är sjuk, så tänkte köra en liten summering av 2011...

Förra nyåret firades ute i Skällinge med Malin, Angelica å Helen hos Morgan..

Bodde hemma och väntade på en lägenhet.

Jag började jobba på Vila med gulliga Lizette..


Va på Angis födelsedagsfest å hade fiskedamm m.m.


Gjorde en ny tatuering ;)


Fick tillbaka min gamla älskade lägenhet..

Mycket festande vart de...
Och mycket PW runt strandpromenaden..Började käka lite nyttigare och träna mer (för bikini säsongen)





8 Juli - dagen jag fick tillbaka min drömprins igen :)


Lyckligast i hela världen va ordet..

Hela sommarn eller ja under semestern så hade ja min lilla pojk här boendes, helt underbart! Och jag jobba och slet lite extra när alla andra hade semester..


Hoffmaestro, en helt galen kväll!


Mer fest med tjejerna..


Massa plockning av skogens guld svamp!



Blir uppsagd från Vila pga arbetsbrist.

Bara litet tag senare får jag turen å börja på Wilma :)



Jul å mys i vanlig ordning på breared och på Läjet, Dock sista året i huset då de är till salu.. så SORGLIGT!

Älskling överraskar mig med att komma ner på julaftons natt!! (Bästa julen någonsin..)


Jag och peter kollar resor inför hans 25 års dag och den 29 dec premilinär bokar vi en resa till Teneriffa (los christianos) 25 mars-1 april 2012. Kommer bli grymt..

Nya året firas in på Göken med Peters goa vänner!

De blev inte riktigt som vi tänkte då äsklingen kände sig krasslig å inte kunde närvara på 12 -slaget och dagen efter ligger vi båda sjuka, åh nej inte bakis... Båda är hemma från jobben idag, så starten på 2012 har väl varit sådär, men vi tar igen de så fort vi blivit friska!

Gott Nytt år å God Fortsättning alla fina!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0