Skogens guld!

Idag har vi haft en riktig myspys skogsmulle dag :)
Efter ha ätit en minst lika lyxig frukost som igår, åkte vi ut till älsklingens päron för att gå en promenad i skogen och nere vid sjön. Honey va helt salig, och sprang i och bada helt av sig själv, som vi skratta när hon själv kom på sig själv att stå i vattnet, och då kutade hon upp och va helt tokig! Men sen fick hon badat och simmat till och med.. Vi gick även en långpromenad i skogen och fick tag på en hel del av vad jag kallar SKOGENS GULD! Nämnligen Kantareller, stora va dom med...

Sen vart de lite fika hos "svärföräldrarna" och så fick Honey som va helt slut efter allt bus och bad stanna där en stund medans vi tog båten ut och skulle pröva fiskelyckan lite :) Den slutade med att vi kom hem med ännu mer kantareller :) Hahha.

Så när vi kom hem igen grillade älsklingen fläskfile, och jag gjorde iordning svampen så de blev grillat, med smörstekta kantareller beasås och klyftpotatis.. Hur gott som helst!
Vi började även se nån serie som verkade bra.

SÅ nu är ja ganska precis hemkommen från Kinna för att jobba lite imorgon innan jag ska åka tillbaka till Kinna, men då får Honey stanna med sin mormor och morfar :)

Jag känner mej helt genom lycklig efter en dag i skogen med mina älsklingar.. :) Antar att de är för att man känner sig så fri där.. Underbar känsla!

Mathilda föresten innan jag glömmer, Den svarta ramen är köpt på Rusta. Och den på hunden i är köpt på en liten butik här i stan som ligger precis ovanför Invito, glömmer alltid va den heter! Jätte mysig affär ialf med massa fint i den stilen jag gillar! :)

Nu ska ja sätta på nån film innan de blir sängen för min del, helt slut.. :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0