Sjuk?

(bilden är hämtad från google)
Jag är hemma från jobbet idag, då ja spydde igår kväll innan läggdags, jag mår dåligt idag med men mest utmattad i kroppen av att inte knappt få behålla någon mat! Jag kan inte vara magsjuk, eftersom jag även spydde i Måndags natt, men inte något alls i tisdags. De är de som är så skumt, ja har mått illa mycket den senaste tiden och haft duktigt med magsmärtor... 

Och jag vet att ni alla tror att ja är gravid, men de är inte ens ett alternativ. De är med andra ord omöjligt!

SÅ ja är ganska rädd faktiskt för vad de kan vara,  hoppas inte att de är nåt allvarligt. Så om ni ser mej på stan idag behöver ni inte vara rädd att ja smittar. För de är inget sådant.

Jag ska ialf till läkaren sen, hoppas hon har nåt vettigt svar på va de kan vara, de enda ja kan tänka mej själv att de skulle kunna vara är stark magkatarr, IBS, eller nåt annat som har med tarmarna och stress att göra. Dom som står mig nära vet att ja har mycket i huvudet just nu, och de säkert kan va de som spökar!
Allt sätter sig oftast i magen på mig när de är nåt, typ oro eller vad som helst! Sjukt jobbigt.

Hoppas ialf att jag mår bättre snart.. för att gå å må såhär var och varannan dag är ingen höjdare alls, man kan inte planera nåt för man vet inte hur man mår osv.

Skriver lite sen när ja är hemkommen från läkarn så får vi se då hur de gått.. Håll tummarna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0