Nytt NYTT Nytt!


En fin ram som inköptes idag, givetvis satte jag in en bild på min absolut bästa och trogne vän!


Min trogne och bästa vän fick även en ny säng idag! Vad kan ja säga mer än att hon älskade den, hon låg i den från att vi kom hem med den tills de va dags att åka alltså 3 timmar utan att röra en fena :)
Fynd från ÖB 79:- :) Tyckte den passade in bra hos oss 2.


Min nya blus jag spontanköpte idag som jag bara älskade, perfekt att ha instoppad i mina älsklings byxor Funky highwaist från pieces som finns att köpa hos oss på VILA.
Märket på blusen är Vero Moda.

och slutligen..

Älsklingens överraskining.. :) Jag har gjort om en bild på mig till serieteckning... Så när han saknar mig så kan han bara titta på bilden så är de nästan som att jag är där <3 haha.
En fjantig överraskning kanske, men de är tanken som räknas eller hur?
Jag tyckte ialf att de blev lite ballt. :) Så den har ja ställt på hans nattduksbord så får vi se om han märker nåt inatt när han kommer hem :) hihi.


Nu ska jag ut med mitt lilla yrväder innan vi ska krypa ner i sängen och invänta en full men väldigt söt pojkvän! :)
Natti på er alla..
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack, ja Molly är ett riktigt charmtroll :) får hoppas hon lyder oss nu bara.. Annars får vi testa skoknepet helt enkelt! Molly blir nog lite större än Honey för hon borde sluta någonstans runt 5kg då hon är blandras Mops-chihuahua.. men dom lär säkert stöta på varann en dag när hon är lite större och kan ta längre promenader. Får hoppas jackan dyker upp på Vila nu i höst för jag gillade verkligen den modellen. /Frida

2011-09-02 @ 23:56:46
URL: http://nothingbutlove.devote.se
Postat av: Mathilda

Fina saker, vad kommer ramen ifrån?

2011-09-04 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0