lite synd om mej..

Har ju varit hos läkarn idag och dom har nog tagit prover för precis allt tappa räkningen på rören med blod dom tog, men sänkan va bra, blodprovet va bra, sockret låg bra.. Och ingen feber..Gravid va ja inte vilket jag redan visste! Dom kunde inte hitta nåt idag, mer än att ja va öm på vissa ställen i magen när hon tryckte.

Dom skulle skicka iväg lite andra prover, som på njurar, för laktos å gluten m.m..
Så i början på nästa vecka får ja veta eller inte veta. Hon visste inte vad detta kunde vara, men skulle försöka se till så ja blev rejält undersökt!
För ja kan ju inte gå runt å må illa hela tiden eller spy varannan dag!

Jag ska inte klaga för folk har de betydligt värre än vad ja har de. Men ni vet själv känslan av illamående, tänk att ha den konstant hela tiden ink. magont! Inge kul alls!
Har köpt lite postafen idag, som hjälper mot illamående, men som ni vet blir man väldigt trött så ska försöka undvika att ta dom i onödan! 

Bara önskar att min älskling va här hos mig ♥ Saknar honom så mycket..


Kommentarer
Postat av: Sara

Fy! Har du provat åksjukeband? Kan hjälpa, om du inte vill ta postafen sim man blir väldigt trött av! Hoppas du blir bättre snart!

2011-09-15 @ 21:29:48
URL: http://saraorrben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0