Jag saknar dig..

(bilden är hämtad från google)
Har nyss sett filmen Jag saknar dig.
Mådde ja inte illa å har ont i magen så har ja de garanterat nu igen.
Oerhört gripande och sorglig film, jag tyckte den va jätte bra!
Tycker för er som inte lyckats se den än att ni absolut ska göra de! Finns i bra ganska bra kvalite att tanka nu..

Annars idag har de varit fullrulle.  Vakna upp med min fina älskling, Fika mys-dejt med Bina :) Alltid kul å träffa henne och se hur kulan växer.. Snart kommer de ut en liten tjej! Spännande..

Sen har både mamma, pappa, bror och hans kompis Robin vart här! Sen vart de film..
Och nu ska ja packa ihop lite snabbt det ja tänkt att ha med mig imorgon när ja åker upp till Älsklingpälsklingen i Kinna igen! Hur kan man sakna någon som man träffat samma dag? Helt galet. Jag längtar galet mycket till imorgon ialf. Och ja hoppas verkligen att ja kan få må bra på jobbet imorgon så håll tummarna!

Natti Natt Natt!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0