Grymt nöjd med nya inköpet :)

Bildregn på min nya sängbords lampa! Som jag är grymt nöjd med, den blev jätte bra där tycker jag!
Bara en änglabild som saknas!
Lampan är köpt på Shine :)
Älskar denna lampan, och jag älskar änglar! Dom är så fina..Och de ger mej en shabby chic känsla!
Hela "sovrums delen" :) Bara nåt ovanför sängen jag saknar, antingen ska ja måla en egen tavla ovanför där, eller ska ja sätta kort på mig å älsklingen där tänkte jag.. Va tror ni? Jag gillar ju å måla så kanske kombinera en egenmålad tavla med foton? De hade nog varit lite ball tror jag.. (konstnärliga sidan kan fantisera ihop rätt mycket sen om de bir snyggt eller inte vet man aldrig) :)
Säg gärna va ni tycker och tror :)
Nu ska ja kila och söka ett jobb å sen gå lite tidigare till jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0