Fantastisk!

Ville bara berätta att jag har haft en helt fantastisk dag på Wilma, de va hur kul som helst. Trevliga kunder! Jennie som jag jobba med va jätte go, och tiden bara sprang iväg. Hur kul som helst verkligen! Så nu hoppas ja innerligt att jag får jobba mer där! För de kändes verkligen jätte bra...

Sen något mindre kul va att igår fick ja tillbaka min mobil igen efter den varit på lagning. Ja de gick väl sådär kan man säga.. Gick och la mig igår, la telefonen på laddning. När ja vakna hade ja ca 15 % i batteri kvar, ni fattar ju att de är ett mirakel att den höll sig levande så alarmet kunde ringa. Hade den dött inatt så hade ja ju kommit försent till jobbet å allting! FY säger jag bara. Tur att de inte hände, men nu åkte den ju in på lagning eller nåt igen dessvärre. Jag har inget som helst förtroende för den telefonen alls längre, den kan ju bara få för sig när som helst att inte vara med längre!
Så nu har ja gamla tegelstenen igen kul, NOT!
Aldrig mer..
Hoppas verkligen jag får en ny telefon nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0