Woopsan sa! (bildregn)

Va nere på stan idag, woooops!!
Skulle ju inte handla någonting alls, och kom hem med massa saker.. Varför är de alltid så när man inte ska handla nåt? Som tur är är jag ju tjej å tjejkläder inte är så dyra! Så massa plagg för lite pengar! 
Och de har väl ja förtjänat efter att ha rensat och fixat garderoberna igår? Eller? :) haha. Alla dessa ursäkter..
Får man aldrig nog? De svaret har jag nog redan.. haha.

Så här såg shoppningen ut/garderoberna efter rensning...


Allting sorterat och klart..Som ni ser har jag väldigt mycket byxor och mycket svart/vitt och beige :)

Över till de nya... :)

Finstickad tröja lite kortare variant 99.95 H&M
Bruna shorts i "mocka" Och dessa fann ja för 100:- på rean, och eftersom mockan kommer stort i höst och även shorts så va ja bara tvungen att ha dem.


"Mocka" byxor i mulvads färg, som sagt mocka är något att satsa på i höst, även polon, så därför va ja tvungen att ha en sån med. :) I denna härliga blå.
Så byxor 99.95 H&M och polo 149:- Gina.


Och en stor stickad tunika i melerad Beige, fin till alla höstens boots! särskillt mina kängor!
Från Gina 179:-.


Och ett läppglans från H&M i en mörk vinröd färg, love!!!
9.95:- snacka om kap..

Sen ska ja sätta mig att läsa nya nret av Style By som ja fått av världens finaste lillebror <3
Men först senaste avsnittet av Gossip girl, sen kommer Malin hit å umgås :) MYS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0