Utflykt!!


Fredag igen och idag ska jag å älsklingen ut på en utflykt!!
Vi ska nämnligen åka till Lerum och hejja på Brorsan och Tvååker när dom möter såklart Lerum!
Så de ska bli kul att Älskligen ska få se sin första tvååkersmatch.. Jag har ju tjatat att han ska med nån gång, Så nu får vi hoppas på en bra match och 3 poäng så ja inte släpa han till Lerum i onödan en fredagskväll :)

Imorgon blir de en sväng till Borås å kolla lite i affärer.. Se vart ullhararna håller hus på vintern :)

Alltid mysigt med helg, man kan unna sig ett glas vin eller två.. För till veckan ska här börjas jobbas lite igen! Och jag kan inte sluta tänka på vad jag ska köpa eller inte köpa?
Ska ja köpa pälsvästen? Eller pälssjalen? Eller nåt helt annat.. Måste ju ha lite mer Wilma kläder att jobba i.. Så de tänkte jag ju unna mig, vet inte riktigt vad än bara? Blir till att fundera lite till..

De som är gött är att mina pengar från facket äntligen har börjat komma.. Finally asså!
Så blir till att spara alla dom eller mja så mycket som möjligt, så vi verkligen kan åka iväg nånstans när älsklingen fyller 25! :)

Åh ångest när man vet att de snart är dags att börja köpa julklappar/födelsedagspresenter..
Några tips tack!!


Kommentarer
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg helmycket! :)

2011-10-28 @ 20:09:52
URL: http://steeler.blogg.se/
Postat av: Frida

Tack :) ja det finns som du säger likheter med dom.. Tänkte dock inte så mycket utan lekt lite med kameran, stativet och självutlösaren en dag. Jag har inte hunnit baka kakorna än, men ska nog försöka göra dom en dag i nästa vecka! Vilken pälsväst är det du kikat på? Dom är så fina allihop tycker jag!!! Även om jag kan vet jag själv inte om jag "borde unna mig" den bruna pälsvästen jag köpte nu när jag har en svart fast i annan modell ;) man får dåligt samvete när man tänker på hur mkt annat man skulle kunna köpa för pengarna! Hshah. Ha en bra helg nu :)

2011-10-29 @ 02:10:44
URL: http://nothingbutlove.devote.se
Postat av: Olivia

Jag har en tävling i samarbete med tvspelsweb.se och det hade varit jätte kul om du ville vara med :D



http://oliviasfoton.webblogg.se/2011/october/tavling-i-samarbete-med-tvspelsweb.html

2011-10-30 @ 17:02:50
URL: http://oliviasfoton.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0