Tidig morgon promenad!

Idag har vi gått en promenad uppe i påskbergskogen tidigt jag å Honey, träffat Frida och Molly där å hundarna fick busat.. Kul när de finns nån i ungefär samma storlek. Honey har sovit sen vi kom hem!
Även jag blev helt slut av att gå upp så tidigt så vi har vilat middag ihop i soffan, Honey under min tröja, varmt å skönt!!

Jackan som ja köpte till honey igår va förstor märke jag idag när hon kom hem igen och prova, så vi ska bort till Malin sen och prova ut med annan sort eller nån bättre storlek..
sen för övrigt idag så ska vi bara slappa hela dagen lång... Behöver de ibland, en dag utan några egentliga måsten!

Å imorgon kommer min baby!! Som jag längtar.. Funderar på att baka underbara cupcakes till honom..<3 Längtar så mycket att jag nästan tror att jag dör faktiskt.. :) Ska bli så myspysigt att ha han nära mig igen.. Jag som är en sån gosegris menar jag.. Närhet är bästa som finns!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0