Städsöndag!!

Idag står städning och tvättning av sängkläderna på schemat! Riktigt tråkigt.. Men alltid skönt när de är gjort. Jag som egentligen är en riktig pedant, vet inte riktigt va som hänt! Men har inte riktigt den orken just nu känns de som!!

Ska först göra mig iordning, ska handlas med.. Funderar lite på vad man kan laga för god mat ikväll är sugen på att testa nåt nytt, men om älsklingen är bakis blir de säkert pizza eller nån annan hämtmat. Gott de med iofs.

Börjar även bli riktigt kallt nu, är de nån mer än jag som saknar sommaren? och sol å bad?!
Jag är jävligt avis på Angi och Olliv som snart ska åka till Thai med sina karlar.. :) Lyx.


Saknar att kunna gå i linne å shorts.. åh barbent!!! :)
Varmare breddgrader, eeeh mm ja tack!

Kommentarer
Postat av: olivia

Fina emelie!:) ja, som vii båda längtar! Ska bli så sjukt underbart. Ni får också spara ihop till en resa ihop;)

2011-11-21 @ 21:14:51
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0