Myskväll!

(bild på mej, alex, malin och gelica från i somras när alex va här å lira)

Så idag har jag varit ledig fått varit på stan å köpt en höstjacka, och ett par skor, (bild kommer imorgon) Sen har jag varit hemma hos mamma å pappa och kollat hur de går med köket som är under renovation, kollat på när erik har målat..
Sen ätit god sallad med mamma å pappa från Campino, glömde dock bort att ja inte tål fetaost å mumsa i mig rejält vilket resulterade i lite magont.
Sen så har Mallanbrallan varit här och vi har haft mysbondkväll, som vi förra året hade varje onsdag! Så de va en kanon kväll och fick köpt en ny jacka till hunden med, hur söt som helst! Ska försöka få en bild på henne i den i morgon, samtidigt som ni får bild på nya fynden från idag!

Nu ska ja kolla film, och fortsätta längta tills älskkligen kommer till helgen å myser med mej!! :)
Och min välbehövliga klipptid på fredag!

Puss å Kram..

Kommentarer
Postat av: angi

hihih =)

2011-11-03 @ 11:38:13
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0