Ber om ursäkt!!

För min dåliga uppdatering.. Jag vet att jag är dålig på de.. Men känns som jag inte har nån inspiration att blogga alls nu, så sorry för det!

Sitter just nu och skulle kolla på bigbrother, men den sidan verkar inte vilja fungera särskillt bra så passar på att äta lite, börjar ju snart jobba (jobbar helg denna veckan)
Så imorgon blir de lite inflyttningsfest här.. :) Ska bli så kul så..

Kan ju iofs berätta att jag drömde om en så sjuuukt snygg kille inatt, tror dock han är en fantasi kille på högsta grad, för precis allting va perfekt på honom alltifrån utseendemässigt till personlighet!! Man ville liksom aldrig vakna.. Hade gärna levt i den drömmen ;)

Ska även gå lite tidigare eftersom jag skall om stationen å köpa Ridsport tidningen eftersom jag å Jenny tydligen är med där hahahah :) Gött mos liksom.. Vi va nog 12 år när dom fota oss för den tidningen.. :) De är alltså en gammal arkivbild, men ändå sjukt kul.. Så om ni vill se får ni köpa ridsport :)

Lägenheten har jag än sålänge bara mobil bilder på.. så tänkte ta riktiga nån dag.. Så ja LOOVAR! ni ska få se.. :) De är inte jätte mycket och se heller för den delen :)

Nä nu ska ja fortsätta käka :)
Trevlig Fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0