Hoppsan..

Har varit nere på stan, köpt tippar.. Fikat med Lizette på jobbet..
Hade kommit nya byxor ack så snygga. Måste nog dessvärre köpa dom med.
Igår köpte jag hem ett par andra jeansleggings, mysiga å sköna. FARLIGT!

Har också sprängande värk i mina bihålor, jobbigt å stå å jobba med sån smärta.. Men har tyväär inget val!
Så har varit nere på Neptunus igen, mitt pencilin å alla mediciner sist hjälpte ju inte så fick nytt idag..
Nytt pencilin och cortison tabletter..Så hoppas verkligen de blir bra nu, annars måste dom operera mig :(
Så de verkar som om de blir ännu en lugn helg för mig.. :(

Nu ska ja kolla lite avsnitt och vila mig lite innan Angi och Malin kommer hit å umgås med mej, ska bli mysigt å få träffa mina älsklings tjejer igen!!

Vi ses väl på vår kundkväll på torsdag föresten?
PUSS

Kommentarer
Postat av: Daniella

Hej fin! Jag slutar 7 imorgon, så jag kanske kikar förbi en sväng till Vila om ni inte stängt igen då! :) Kram

2011-01-26 @ 14:58:58
URL: http://baradaniella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0