Händelserik kväll!

Händelserik å händelserik, men rolig var den ialf.
Började med vanliga i-landsbekymmret.. Vad ska jag ha på mig idag då?
Sluta med en tajt liten svart i spets... :)

Stressade som fan gjorde ja.. så ja kom ut ur duschen vid 6 å då hade inte hundarna varit ute!! Jag hade alltså blött hår, inget å ha på mig.. Och inget smink å skulle vara hos Helen mellan 18.30-19.00.. Jag kan säga att ja inbefinner mig på gerlachväg kl 20.20 typ.. Haha..

Vi satt en stund hemma hos Martini-bruttan!! (Hon  dricker verkligen en hel själv, hon e inte dålig! Snacka om törstig :) ) De va ialf Jag, Helen, Jonna och Jennifer.. Senare drog vi hem till Emelie Andersson..Där de satt ett litet tjejgäng till. Och vi körde vighetstävlingar.. :) Jag kom 4a, ganska nöjd faktiskt.. haha!

Väl ute så grogga väl jag å Jonna ganska direkt... Och shotta.. Vet inte hur många shottar de blev igår.. Uhhh, nått genomskinligt rensprit aktigt, och sen fernet och hallon/lakris.. Jag föredrog lätt den sista.. :) Trots ja inte ens gillar lakris :)

Mycket dans, mycket gött folk!! Får höra att ja ser ut som en liten ängel, men där kan man väl lätt säga att skenet bedrar ganska bra :)
Inga matställen va inte heller öppna :( De va mindre kul när man är skit hungrig och bara vill ha en pizza!!
De va ett grabbgäng som va minst lika hungriga som oss, så vi gick å jämra oss ihop!
Sen tog vi en "taxi" hem, släppte av Jonna å Simon, och sen off till Breared... MAAAAAAT!

Sen va de typ Natti..
ZZZzzzZZZZzzzZZZ....
För att summera min kväll igår.. Den va toppen!!

Puss på er babes..





Kommentarer
Postat av: Anonym

suck,...

2011-01-09 @ 14:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0