En sak..

Jag ska lite senare summera hela helgen, men just nu orkar jag inte! Ska ta på mig å ta en promenad med min lilla vovve på stranden tänkte jag... Kanske ta en kameran och ta lite kort.. Om ja pallar..

Jag blir bara så trött på människor som inte verkar ha nån självrespekt för fem öre..
Beter sig om när man gick på lågstadiet.. Att man orkar. Ja skulle kunna vara lika jävla töntig, men jag vill inte sjunka till den låga nivån tyväärr!! SÅ barnsla dig allt du vill..
Roas du av sånt så varsegod.. De är bara roligt å kolla på nån som beter sig så patetiskt :)

Jag bara ignorerar sånna personer..!!

Hörs senare så ska jag berätta om hela min underbara helg för er..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0