God Jul!

Ville bara önska alla en riktigt God Jul! :)

Har spenderat hela dagen på jobbet, med massa julklappsinslagning. Kvällen spenderades på breared med massa god mat och dryck. Och framför allt mysigt sällskap! Jag och brorsan tog oss en promenad hem, och vi fick en tidig julklapp, resebidrag.. Gud va ja blev glad Tack mamma å pappa ni är för goa!

Jag saknar min älskling så himla mycket nu, imorgon är de julafton åh vi ska äta frukost/brunch med pappa, eftersom mamma jobbar dagen denna julen, innan vi åker till läjet lagom till kalle å firar med mormor, morfar, morbror, helen å kusiner :) Ska bli mysigt.. Sen får jag åka hem till älsklingen på juldagen å fira jul med honom å gosa massa!! Längtar e enorm!

God jul å godnatt.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0