Brännskadad!

De va kanske lite till att ta i.. Men jag är röd på hela armen och svullnader å öm som ja vet inte vad. Ont gör de..

Jag fick ju för mig att jag skulle göra amerikanska pannkakor när älsklingen va iväg å kolla fotboll, liksom inget ansträngande..

De fick ja väl sota för. De skvätte nämnligen upp stora pölar med steksmör på min stackars arm, laktossmöret skvätter nåt jävulskt! Så ja fick lite små "brännskador" Har gråtit, spolat armen, haft is på armen inget hjälper.. de gör såååå ont!

Pannkakorna står i kylen nu, då ja helt tappade matlusten :(

Vad gör man liksom, vill bara att älsklingen ska komma hem å pussa på mej! Men ja vill inte förstöra hans kväll med killarna..
Så får sitta här å tycka synd om mig själv med ett glas vin å en stor godispåse.

Vill bara att de ska sluta göra ont nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0