SuperAngi! Och massa kärlek..


Fick spenderat min kväll med världens bästa Angi, hon sitter inne på superkrafter känns de som.. Så de va bra att hon fick smitta av sig lite.. För de behöver jag verkligen nu om nåt!
Du är helt underbar gumman! ♥
Vi drack ett glas vin och åt massa goda ostar, kex å vindruvor.. God choklad, räkor, aioli och varmrökt lax! Riktig lyx..

De enda som saknas idag är min fina älskling Peter, som ja inte ens med ord kan beskriva va han betyder för mej! Han kan vända mitt humör till topp på 1 minut!
Även om ja kom hem från dej imorse så saknar jag dej redan..
Älskar dej så mycket ♥ Du är den bästa!

Gonatt får väl jag och Honey säga då..



Kommentarer
Postat av: Angi

Wiii. Vas supermys. SUperkrafter , tänk om jag hade det. Så skönt det hade vart . hihi!!!



Får sätta detta som tradition. Fast iofs. Ost och lax har väl alltid vart lite av vår tradition. Puss o köss min läckerbit. <3

2011-09-01 @ 17:27:40
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0