Jaaa, jag vet..

Ja jag har varit väldigt dålig på att blogga de senaste.. Jag har ingen inspiration att skriva heller, då de alltid bara blir samma gamla tråkiga inlägg!!
Men ska försöka komma på nåt lite mer roligt att skriva om än bara vad ja har på mig eller vad ja har gjort!

I'll try..

Just nu spenderar jag min lediga tid hos min Älskling i Kinna!
Kom hit i torsdags efter jobbet.. Så vi har bara myst, kollat på film och sådär.. Finns inte så mycket mer å göra i Kinna..
Åker hem igen imorgon.. För på måndag är de jobb som gäller igen och långvecka! Men är även löning så förhoppningsvis blir de massor att göra :)

Ha en fortsatt trevlig helg folk!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du är tillbaka! :)

2011-08-22 @ 23:15:19
URL: http://saraorrben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0