Väl framme..

Väl framme i Kinna nu sitter hemma hos hjärtat mitt, tomt här dock när han inte är hemma.. Utan jobbar!! Ska bli kul å se hans reaktion när han kommer hem när han har fått en helt ny flickvän sen sist ja åkte härifrån!! :) Hihi, wee löööve surprices, dont we? Fast han vet iofs om både tatueringen och håret. Kul ändå..

Nu återstår de att se vad jag skall roa mig med för kul tills han kommer hem. Kolla tv, kika fejjan, läsa min bok. Käka lite hade jag tänkt. Vad mer ska man hitta på? Mja.. Finns la inte så mycket mer man kan göra. Men en sak som är säkert är att jäääävlar va underbart de ska bli att se honom igen! LOVELY.. lovely! Jag har saknat honom som en galning, vilket jag gör minsta lilla minut utan honom iofs.

Vi hörs senare?

Tja rå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0