Tatueringstid bokad!

Ja då va de klart, Tisdag kl 17.30 låter jag min käre vän Ronny märka min nacke/ryggrad med en vacker text!!
Även idag bokat tid att fixa till mitt kära hår, men hepp här skall inte klippas någonting alls, utan det är färgen som ska få sig en liten uppfräschning! Lite mörkare och lite höstigare har jag tänkt bli...

Regnet öser ner medans ja sitter här och skriver detta inlägg!!! Inget roligt väder att vara hundägare i kan jag säga! Snart kommer min fina prins hem från jobbet, och det ska bli väldigt väldigt mysigt.. <3

Igår gjorde jag en smörgåstårta, så idag kommer hjärtats päron hit och ska hälsa på lite och kanske även smaka på smörgåstårtan om dom vågar! ;) Sedan senare kommer även Peters kompis hit och ska käka lite har han tänkt, och de blir väl ett och annat glas vin! Väldigt trevligt, för nått vin alls har de ju inte blivit i Turklandet, lalalalala.. haha!  

Kinna är litet, och inget som ja skulle vilja flytta till, men sålänge jag befinner mig i hjärtats famn kan ja nog befinna mig vart som helst och trivas.. Jag är så så lycklig, och jag har aldrig i hela mitt liv känt såhär för någon i omloppet av denna korta tid! Detta kan bara bli bra känner jag.. För första gången på länge så har mitt humör inte varit nått annat än bra, vilket är väldigt positivt och jag känner mig glad och lycklig inne på djupet! Och de va länge sen ja kände mej så lycklig rakt igenom! Så jag tar dagarna som dom kommer och njuter! Verkligen njuter..Känns som ja har hittat världens finaste kille, utan att överdriva de minsta.. Kärlek till honom <3

Nu ska ja återgå till min bok och hinna läsa ialf nått kapitel..
Tja rå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0