Lyckostrålar..

♥♥ Idag har jag lyckostrålar som går igenom hela min kropp, jag är så himla lycklig!!! Åh jag är så kär!! Jag har hittat världens mysigaste finaste kille.. ÅÅh va ja är glad över de!! ♥♥

Annars har de inte hänt så mycket här i Kinna idag, sovit länge och myst!! ♥♥ Och sen va vi iofs på lite olika affärer..Sen har jag lagat lite mat medans hjärtat satte ihop ett soffbord.. Känns underbart å va här å bara vara, känslan ja får när ja är här å "bor". Skulle lätt kunna vänja mig, allt e så lättsamt å skönt!

Men denna gången skall jag inte förhasta mig med något.. De kommer inte ha nåt med att de inte känns rätt å göra, utan ja vill bara va helt 100 % på att de är rätt sak att göra. Denna gången vill jag verkligen på riktigt att de ska va på allvar. Magkänslan som ja har nu, har inte funnits där på samma sätt dom andra gångerna. SÅ de är nytt för mig! Underbart och härligt är de..Det är bara att hålla tummarna!! De är de ena man kan göra..

Baby, when u smile, I smile! ♥♥

Förlåt om ja blir tramsig, åh för allt tjöt om detta. Men i can't help it. De är nästan de enda ja tänker på just nu..

Tankarna går också till min lilla vovvsing som inte mår så bra, hon va tydligen piggare idag än igår.. (hon har sövts igår för att ta bort en klo som hade brytits av, så hon äter pencilin, har bandage på tassen.. å har tratt... De är så syn om min bebis)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hassel då?

försvan han bara så där??? :(

2010-09-23 @ 18:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0