Lite höstfärg!!

De va verkligen bra länge sen ja bloggade.. Och ja har faktiskt inte saknat de särskillt mycket heller.. Mycker har hänt i mitt liv och har inte prioriterat bloggen!!

Men är nyss hemkommen från Turkiet, efter en veckas sol och bad! Träffat mycket roligt, härligt folk.. Lite brunare hann jag med att bli också! Självklart åkte jag direkt till Kinna och träffa världens sötaste kille <3 Vilket känns helt underbart..

Nu sitter jag och funderar över mitt hår, just nu ser de hemskt ut å då menar ja hemskt! 3 cm utväxt och lite solblekt blont, ska ja bli lite mörkare igen! Nu menar jag inte brunett.. Utan något mellanting?

Tänkte mej nått i stil med det här, önskar att längden ingick!! :)

http://www.fashion-tips.co.uk/image.axd?picture=jennifer+lopez+fringe.jpg

Va tycks?


Kommentarer
Postat av: angelica Fredricsson

fettt najs ! själv sitter jag med hårfärg i just nu =)

2010-09-16 @ 18:50:54
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0