Klantarsel- Em!

Så klart så hade ja glömt på nåt vis å få ner mitt bankkort, fast ja vet att ja hade uppe de.. Men sen måste ja ha blivit avbryten på något vis å börjat med nåt annat istället å där med gömt de, ja hade ju inte med legg heller tydligen! Men de gick bra ändå.. Tur va väl de..

Kort summering av gårdagen- Väldigt mysig kväll med mina fina flickor.. Bankkort borta (står i valet och kvalet om ja ska åka hem eller om ja ska spärra) Valde att åka hem. Hitta kortet, gick och la mig med en inte alls så behaglig känsla i magen!!
Imorse kom Honey inspringandes som en tokstolla in här, pussa mej å slicka mej i hela ansiktet å tjöt å hade sig.. Men de är inte så lätt när man har tratt ska ja säg!! Men hon försökte verkligen ändå.. SÅ SÖT!
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, ja känner för att bara slappa.. äta mammas goda gryta! Och kanske senare en pizza.
Vad ska ni göra idag?
Nu ska ja gosa vidare med Honey..
Tja rå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0