Kärlek är verkligen nåt speciellt!

Imorse tidigt tidigt vaknar jag av att ja har min lilla söta hund i ståendes i ansiktet och slicka mig i hela ansiktet, å vifta på svansen och gny å ha sig, yrvaken som ja va.. Så fatta ja ungefär ingenting! Men hur jävla söt får man va? Finns inga ord i världen som kan förklara min kärlek till denna lilla ljuvliga varelse! Hon är bara så himla underbar. Visst känner man inte alltid att de är jätte spännande att ha hund, som t.ex. under sånna här regniga dagar! Men över lag så skulle jag aldrig byta bort henne mot nåt! Hon är på tok för charmig och underbar för de!!
Kärleken man har till djur är verkligen nåt speciellt..Eller mja de är väl kärlek över lag..
Hade svårt att sova inatt när jag är van vid att ha världens finaste kille i jämte mig och gosa med, tomheten när man gick å la sig, va hemsk. Hade nästan ångest över att somna.. Men sömn gör ju att tiden går fortare tills jag får träffa hjärtat igen! Ah GUUD va ja längtar. Helt sinnes!
Idag skall jag ta en liten sväng på stan hade jag tänkt, sola lite och gå lite på stan se vad staden har att erbjuda i klädväg, jag är sådär lite shoppning sugen! Jag ska även umgås med min underbara Malin idag med <3
Imorgon är de dags för tatueringen som jag nämnt innan, och sedan på onsdag så är de tandläkarn och sen frisören :) Ser inte riktigt lika mycket fram emot tandläkarn som ja gör att få fixat mitt kära hår! De ska verkligen bli underbart att få in lite glans igen!! :)
Nej nu ska ta tag i mitt liv och fixa till mig lite..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0