Har nyss..

Har nyss städat lägenheten här och duschat, hejja mej!! nu tänkte jag blogga lite innan de är dags att sminka sig lite så man ser ut som folk igen.

Idag vet jag inte vad vi skall hitta på, men vi ska göra tacos ikväll ialf. Mysigt..

Ihelgen kommer ja vara i Malmö och spendera tid med min underbara bästa vän Leah, ut å festa och tjöta skit och bara mysa!! :) Ska bli så härligt..
Älskar min lilla apa!! Så ska bli roligt å spendera lite tid..

Har egentligen inte nåt vettigt å skriva, så ja gör nog ett inlägg senare istället..
Vad ska ni hitta på i helgen mina små sötisar?

PUSS

Kommentarer
Postat av: angi

De blir iväg på middag och födelsefirande för min del :)

2010-09-28 @ 22:18:16
URL: http://angif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0