Fest ikväll..

Det blev dessvärre ingen uppdatering här igår.. Ni får nöja er med ett längre inlägg idag!! Kul å se att de finns folk som uppskattar min blogg, de värmer jätte mycket!! :)

Igår hade jag å älsklingen en mysig dag på Ikea, och sen var en kompis till honom här å de blev ett glas vitt! Gud va gott de är, kommer de med åldern att man kan bli sugen på ett glas eller två på en vanlig vardag!?  Igår va de ju iofs fredagkväll, sen lagade världens underbaraste god mat till mig ♥ Sen mös vi i soffan till 2 filmer. Brothers va riktigt riktigt bra. Case 39, inte lika bra..  Bara wierd!

Imorse så gjorde jag pannkakor till oss till frukost, jätte mysigt och gott. Lite tjockare sånna frukostpannkakor som man får på hotell! :) MUMS!  De ska ja göra fler gånger!!
Jag tänkte åka härifrån Kinna vid 5 tiden, för ikväll är de nämnligen vinkväll hos Malin med mina fina underbara töser! Ska bli väldigt roligt samtidigt som ja har verkligen ångest för att lämna min fina pojkvän. Ja gillar verkligen att vara här med honom. Men ja måste ju hem och umgås med mina fina vänner lite med. Å träffa min underbara hund..

På måndag ska ja även fixa mina naglar..  :) De ska bli kul..

Sen funderar jag även på att söka frisörjobbet på hårporten! Vad tycker ni? Jag är lite osäker, men jag vet att de är en bra salong där.. Dom verkar ha de riktigt bra där! De är viktigt för mig, om jag ska jobba som frisör så vill jag inte jobba på vilken salong som helst, utan på en salong som ja kan stå för! :) Vad tror ni?

Nu ska jag fixa till mig lite!!!
Vi hörs senare.. :)

Kommentarer
Postat av: angelica Fredricsson

ja em. SÖK ! Är det inget att ha så kan du ju strunta i de. men du behöver ju ett jobb...

Och om det är et ställe du kan stå för så varför ens tveka. GO GIRL ! NU

2010-09-26 @ 17:56:29
URL: http://angif.blogg.se/
Postat av: olivia

SÖK! Lars är jättego!! ;) det är ett bra ställe. har klippt mig där efter du flytta, hihi

2010-09-26 @ 19:47:01
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0