Em's svar på..

Svar på frågan i tidigare inlägg - Jag valde att bryta upp med Mattias på midsommar, eftersom jag inte längre var kär i honom, vilket man inte kan göra nåt åt! Och han förtjänar att vara lycklig, och det förtjänar jag med! Alla förtjänar det, så därför kände jag att de var de bästa för oss båda! Det är inte rättvist att leva med nån om man inte delar känslorna. Och sedan hade jag tänkt att bara va för mig själv ett tag.. Men de blev tyvär inte så. Eller tyvär å tyvär, jag är jätte glad att jag träffade min prins, Man kan ju inte styra när man springer på kärleken! Men jag å Mattias är vänner. Och ja kommer såklart alltid bry mig om honom. Men ja önskar han all lycka att finna sin rätta kärlek, för de förtjänar han. Han är en jätte bra kille.
Hoppas du är nöjd med det svaret!


Har varit ute down town i Kinna idag och letat efter en bokaffär, åh visst jag hittade en! Så nu har jag läst några kapitell i min nya bok. Och nu sitter jag och kollar på halv åtta hos mig..

Såhär tänkte jag spendera min kväll

-Halv åtta hos mig.
-Idol
-CSI miami

Sen ska jag invänta min prins å bara mysa mysa mysa... ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej.. du har helt rätt i det du säger man ska vara lycklig livet är aldels för kort för att vara olycklig :(



Jätte kul att följa dej här :=)

2010-09-24 @ 18:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0