Besöker Kinna åter igen..

Nu sitter jag i Kinna hos hjärtat igen, underbart! I löööv it... :) Han sitter å är väldigt inne i tvspelet dock, hur kul kan de va å springa runt å skjuta folk.. Nåt ja aldrig kommer kunna förstå mej på!

Nu är formuläret inskickat om resan och vad vi tyckte, de blev inte mycke positivt där hörru. Fan va ja klaga å allt va ja missnöjd med, för de va vi ju med!! 
 
Idag har jag även fått mina naglar fixade av sötaste Malin, kan va en av världens goaste tjej.. Hur mysig som helst, och naglarna känns kanon bra, Gå dit å fixa era naglar.. Hon hade få tider kvar..!!! :) Bild kommer senare..

Och Tack Alicia va söt man kan va :) Ja blev jätte glad när ja läste de. Snygg kan du ju va själv hörru, saknar er där uppe ju :)


Orkar inte skriva mer för tillfället, tänkte beundra min fina kille istället:)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0