Wooow!

Vaknade upp ganska sent, eftersom ja ej kunde sova inatt..
Kika runt lite på Nelly.com och blev en liten beställning ialf ;) ops.. (denna gången bara några trosor) :) Haha.

Sen tänkte ja shit måste kolla hur mitt konto ser ut, ja har liksom handlat å handlat utan att bry mig om att kolla hur de ser ut..  Och ja säger wooow va överraskad ja blev, ja hade nämnligen fått lön! Hahah... Jag har inte jobbat sen i augusti. Så vart lite chockad! Klirr i kassan är alltid bra. Jag funderar på om de är semesterersättningen från Kvantum. :) Fan va glad ja blev.. De va inte mycket så, men pengar är alltid pengar å alltid lika välkomna :) haha..

Idag är de tråkigt väder i Kinna, så blir nog att hålla sig inne!! Kanske se en film med Älskling i höstmörkret. Han har ju fått för sig att han kanske ska iväg i helgen.. Så får se vad ja hittar på.. Få se om ja kanske går ut då med. Är sugen på att bjuda in mina vänner på en riktig fest.. När e de halloween? Jag har ingen koll alls.

Nä nu ska ja sminka mig lite å ta på mig nått annat än mysbyxor!!
Känner man sig fin, så blir man på mycket bättre humör.. Tycker jag! Men ingen kan iofs ta ifrån mig mitt glada humör idag ändå!! Jag har ju liksom fått LÖN :) haha..

PUSS


Kommentarer
Postat av: Laila♥

hmm.. du kan ringa christoffer stadig. Då slipper du skicka in en ansökan. 0707-490646.

2010-10-27 @ 12:36:53
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0