Så förbannat trött..

Har vart i Malmö i helgen.. Haft en super helg med min lilla gumman! Party, spräckt klänning.. På tok för full pojkvän, yes u name it!

Skaka rrrruuummmmppaaa!!

 

Imorgon ska ja fixa mina naglar som har fått lite släpp på, och sen skulle ja åkt till Kinna, men dom ska komma å måla älsklingens tak så de blev inte så.. Så ja tror ärligt talat att ja blir hemma hela helgen!!

Ja pallar fan inte bry mig.. Ja pallar inte!! Åh så länge ja verkar ensam om att bry mej så orkar ja absolut inte..

 

Idag har jag varit duktig och damsugit hela huset, sen lagat mat, varit ute med hunden, och snart e de dags för ännu en runda med hunden.. Ikväll kommer Malin hit å umgås lite, ska bli mysigt..Nu ska ja fortsätta med mina sysslor här.. Hörs kanske senare, eller kanske imorgon!?

 

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0