Ligger och funderar..

Ligger i sängen med datorn i knät och väntar på att min prins ska komma hem..
Och funderar över livet..

Hur kommer de sig att livet aldrig blir som man tänkt sig..? Har precis pratat med en gammal klasskompis.. Fick höra att en annan gammal klasskompis skulle gifta sig.. Åh ja blev så glad för hennes skull.. Det är väl typ alla tjejers dröm att gifta sig. Och min andra gamla klasskompis skulle få sitt andra barn.. Åh så glad ja blir för allas skull.. Men så efter ja känner att ja har hamnat! Och samtidigt som ja blir så väldigt glad för deras skull. Så blir jag väldigt avensjuk.
Jag vill med få barn och gifta mig!! Lyckostar där..
Jag som alltid sagt att ja helst ska ha två barn innan 24, de gick ju inte så vidare bra. Jag har också sagt att ja absolut inte vill va över 25 när ja får mitt första.. Bara för de så lär ja väl vara 30, som ja absolut inte ville. Men man kan ju tyvär inte planera sånt. Rätt kille ska komma. Och man ska ju helst ha varit ihop ett litet tag innan man tar ett så stort steg i sitt liv. Men ja kan inte förneka att ja längtar! Många kanske tycker jag är knäpp.. Men ja längtar! Men just nu har ja bara ångest.. Ångest för att ja blir äldre och äldre å ja bor hemma för tillfället medan folk gifter sig, skaffar barn och hus! Jag missunnar verkligen ingen det, jag så glad för deras skull.. Men ja vill också!

Nä nu ska ja inte ligga här med å tänka på detta!!
Nu ska ja snart få pussa på min helt underbara pojkvän, som är verkligen just helt underbar och fantastisk på alla vis, inte trodde ja att ja skulle träffa en sån underbar pojkvän, att ja ens förtjänade en sån kille! Men ja är så glad att ja fick träffat honom!

PUSS på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0