Jag har nyss vaknat upp svettig, gråtande...

Jag har nyss vaknat upp svettig, gråtande ur en mardröm.. De känns som att ja ska gå sönder i bitar.. Hur skiljer man på verklighet å dröm!? Jag har svårt för de.. Allt känns som de har hänt på riktigt å ja kan inte sluta tänka på de! Illamåendet har till och med börjat krypa sig på.. Å en lätt äcklad känsla.. Men ändå så sårad! Mitt hjärta känns som de nu är mer som ett pussel.. I tusen delar. Även om ja vet när ja vaknar att de inte är sant så har ja svårt å släppa de.. De kanske ligger nån sanning bakom.. Eller är de spekulationer, oro och tankar som skapar denna hemska känsla?! Fy.. Nu ska ja försöka somna om å inte tänka mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0