Inte så glammigt!!

Urscha å fy va ja mår dåligt idag. Jag hatar å va bakis dom få gånger ja är de!!
Enda nackdelen när man gått ut.
Det blev en väldigt rolig kväll ute ialf. Jag kände mig inte så värst full även om jag å Jennifer drack en del grogg!!
Men jag träffa ju min lillkusin ute, min yngsta. Och tänkte oj nu är man gammal! Jag lovade ialf att hon skulle få åka med mig hem i taxin så hon kom hem säkert. Ja höll mitt löfte!!
Bara de när ja ska lämna fram kortet å betala känner ja bara hur ja mår hur illa som helst..
Öppnar dörren spyr rakt ut.. Skriver på kvittot, spyr igen.. Och sen ut ur taxin och min stackars lilla kusin håller bak mitt hår så ja kan spy en sista gång, ni förstår.. Hon fick ta hand om mig. Snacka om pinsamt!
Jag som kanske spytt 2-3 gånger av fylla på 2 år. Och detta händer givetvis när hon var med!! Och ja som borde föregå med gott exempel för henne, haha. Hon va mer ordentlig än mej!! Herregud säger ja bara..
Ja kan ialf konstatera en sak Emelie Therese Friberg tål inte sprit, NEJ.. -Så nu blir de inte mer sprit och ingen mer utgång förens ja har förträngt denna händelse och glömt hur baksmällan kändes!!
Jag bloggar mer sen när ja orkat mig upp ur sängen och mår lite bättre! Tack flickor för igår ♥ Alltid lika underbart att umgås med er..
KISS

Kommentarer
Postat av: Laila

låter som en fart fylld kväll:P

2010-10-24 @ 14:17:23
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha hoppas du mår bättre imorgon ;P

2010-10-24 @ 18:55:29
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0