Gossip girl, Desperate housewives..

Jag har ikväll umgåtts med mina underbara vänner Malin och Angi, medans jag bakade bullar till mitt hjärta! Visst e ja snäll? :) Malin käkade 4 bullar eller nåt, å där med ser jag dom som godkända :) Lucky me!
Efter dom åkte hem så har jag kollat på Desperate housewives och nu Gossip Girl..
Härligt att mina favvo serier är tillbaka igen, lika spännande som always och lika mycket trubbel. Visst älskar vi de!?

Imorgon trodde jag inte att de skulle bli nått Kinna, men de blir de.. Jag åker imorgon eftermiddag! Gosh va ja längtar, kan knappt bärga mig tills ja ska få pussa å krama på min kära pojkvän igen, Älskar att vara kär! Visst e de en underbar känsla som man aldrig vill ska ta slut! Eftersom taken ska målas så ska vi bo hos Älsklingens föräldrar...
Så ni vet vart ni kommer ha mig dagarna framöver...Destination- KINNA!! :)

Natti Natti..




Kommentarer
Postat av: Maria

Hej



Läst din blogg ett tag nu och såg att du också gillar serier.



Här kan man byta dom om man vill! Så man kan spara pengar och vara laglig samtidigt... (eller helt enkelt inte fattar hur man laddar ner...)



www.bytdvdbox.nu



:)



Maria

2010-11-17 @ 10:54:28
URL: http://www.bytdvdbox.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0