Gonatt Världen!!

Idag har inte hunnits med mycket mer än vart bakis och varit på Wic-matchen som dom för övrigt vann. KUL å se!
Imorgon skall jag till Salong M, och hälsa på fina Malin som ska fixa till mina naglar igen..Känns som ja är där varje vecka, börjar bli pinsamt. Men dom tycks inte vilja hålla på mig..
Sen efter de bär de av till Kinna och till Älskling, 1 hel vecka sen ja såg honom och ja börjar gripas av smått panik. Så ska bli skönt, hoppas de blir imorgon bara.. Väntar ett samtal bara så de får ju gå före..
God natt världen, nu behöver ja ta igen lite skönhetssömn känner jag!
PUSS Å KRAM

Kommentarer
Postat av: Laila♥

bara provision. jobbar dag 9-5. kväll halv 6 - 9. :) är man duktig blir man rik, är man dålig blir man fattig :P haha =) är du duktig på att sälja då?

2010-10-25 @ 00:18:25
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0