Åh min älskade..

ÅH va skönt för min älskade 4-benta vän att hon idag offeciellt slipper sin fula tratt :) Är så glad för hennes skull..
Dock får hon ha den på när vi går hemmifrån men hon ska inte behöva ha den på dagarna å nätterna.. Så skönt!!!

Idag är de helg igen och älsklingen kommer snart hem från jobbet, jag längtar så!!! Ja har legat i famnen på min prins hela natten och drömt världens mysigaste dröm!! Helt underbart, dagen kunde ju knappast ha börjat bättre..

Åh ikväll ska ja göra min gryta med fläskfile och svamp ;) (man kan även använda grytbitar, men de är ju fredag å då väljer vi att lyxa upp till de lite) :)


Vad händer för er i helgen?
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0