Underbart..

Idag är det underbart väder, verkligen helt underbart...Knallblå himmel och solen skiner. Skönt eftersom de ändå är November och snart jul att man ändå får se solen lite mellan regnskurarna och höstblåsten!

Idag har ja varit nere på stan och köpt en ny nässpray, skit också att ja måste va dunderförkyld när ja ska börja mitt nya jobb!! Jag har köpt ett block så ja kan planera lite vad som ska hända första dagen, och även börjat plugga på allt igen så allt ska sitta stenhårt!  Så de är vad ja har gjort idag ungefär...
 Planerat å funderat. Jag är nervös faktiskt.. Å mer lär ja bli!!
Men ska bli en ordentlig utmaning och kul ska de bli..

Jag har även köpt en ny bok, eller ja fortsättningen på Elsas mode, så nu ska ja även börja läsa Elsas värld mellan allt plugg och planerande! Lite avkoppling måste man ju få ha..

Även har ja fixat en liten överraskning till min älskling, åh ja tror han kommer bli överlycklig!! ;)
Ska bli kul å se hans reaktion.. :)

Nä nu ska ja käka något lätt, för ska ju laga lite mat senare..

Hoppas ni får en underbar dag i solen!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0