Jag mår..

Jag mår dåligt idag.. Jag är halvsjuk, hostar å är snorig!!
Jag har som tur va varit ledig idag. Imorgon ska ja till jobbet igen och fixa så allt kommer på rätt plats i salongen!!
Snickare å elekriker kommer dit och jag ska se så allt blir rätt och kommer iordning för lektionerna på måndag!

För då börjar vi riktigt med frisörlektioner.. Jag kommer jobba än sålänge Mån,tis, ons... Blir spännande de här. Och de kan ev bli mer.. Vi får se.. :)

Nu kommer Malin Lundin snart hit å tjötar lite.. Ska bli skönt, för ja är inte bara dunder förkyld ja är Peter-sjuk. Jag saknar honom helt sinnessjukt mycket!!

Gonatt
PUSS

Kommentarer
Postat av: Laila

Sov gott sötnos=)

2010-11-11 @ 23:34:01
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0