Internet, finally!

Jag har haft abstinens av att vara ifrån Facebook och Spotify, ursch. Men nu är jag back on track!
Samtidigt som ja tycker de är as gott å ha fått internet så har jag en allmänt jobbig dag, känner som ja bara vill gråta hela tiden, skit dag helt enkelt! Jag saknar närhet, som jag är så van vid att få varje dag, JAG VILL KRAMAS!
Iofs är de skönt å gråta ut ibland, men idag är de bara jobbigt!

Senare sen så ska ja ev fika med Marica, får se hur de blir..
Ikväll kommer ialf Bror och Tess hit å käkar, synd ja verkligen inte har några kanaler bara! :/

Jag älskar tanken att vara tillbaka bland mina gamla vänner, och ja ska göra mitt yttersta för att umgås med dom så mycket jag kan, med tanke på hur mycket jag saknat dom! Jag har insett ännu mer än innan vilka helt fantastiska och underbara vänner jag har!! :) Jag älskar er allihop..

Jag saknar Emma, Aleek, Matilda, Annica, Malin, Alicia och Nattis och Anna med!! :/ Tur man kan hälsa på varandra ialf! Ni är helt underbara.. ♥

Lovar att försöka komma igång med bloggandet riktigt nu när jag har internet, å inget jobb än heller!

Hoppas alla får en trevlig fredagkväll..

KISS



Kommentarer
Postat av: Alicia

saaknar dig oxxa gumman! men snart kommer vi och halsar pa <3

2010-05-16 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0