ÅÅHH! im so happy!

Pratade precis med Lena, Chanell som ja alltid red på innan har fått ett föl.. Kiara ska hon heta! Så sött, jag blev dit bjuden i helgen att titta på henne samt rida lite på Goldie :) Fattar ni att jag inte har suttit på en häst på över 1 år, guess om jag längtar? :) Rid-röven here i come! haha.. Skämt å sido.
Men de hade vart så kul att börja rida igen, så till helgen har ja planerat de utan att Tias ens vet så ska han få se ett väldigt litet föl nästan nyss fött.. Och mej rida för första gången i sitt liv :) Och fika lite å ta med Honey ut så hon får leka med deras vovvar dom skaffat! :)
Vi får snacka gammalt, fika lite och rida lite :)
Givetvis ska ja ha med kameran för att försöka få lite söta bilder..På både föl, hundar, Goldie och Chanell!!
Hon hade även köpt 2 nya hästar, men den ena hade ej kommit än, ska bli spännande å se dom med, två unghästar!

Hästar kan va en av världens vackraste djurarter! Jag älskar hästar, dom har fått en stor del av mitt hjärta, och kommer alltid att ha! Dom är så söta å mysiga, stora å vackra! Men Honey är ändå sötast hihi..

Mirage är den första hästen som ja fäste mig vid, förutom Tias i mitt liv så är han min största kärlek utan tvekan. Jag va hos honom när jag va lessen, glad, förtvivlad.. Han fanns vid min sida vid alla tillfällen jag behövde honom. Åh jag lovar han svek en aldrig, han gjorde mej aldrig besviken! Va jag lessen kunde jag sitta i hans box å gråta medans han stod med huvudet lutad över mig å skulle trösta! Tyvär är han å galloperar i himlen nu..Mirre kommer alltid finnas i mitt hjärta, ALLTID!


Bilderna är hämtade från google!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0