Spenderade dagen..

Spenderade min dag eller ialf halva dagen med söta Alexandra.. Har verkligen haft så mysigt. Vi har varit å ätit å då kom Nathalie med, vi har gått på stan å mys å kollat affärer.
Sen har jag klippt Alex toppar och tagit lite bilder på henne med nya reflexskärmarna..

Så här blev resultatet!!!


Va tycks?

Jag har även försökt att hitta en låt till audition för Körslaget, men jag vill ha med mej Alicia har ju hört att den sötisen med kan sjunga, så lets do it!!
Skulle behöva låttips eller en jury som kan hjälpa mej bestämma haha  :) När dom hört de kasnke dom inte tycker ja ska söka längre hahaha..


Kommentarer
Postat av: olivia

Den är verkligen jättefin! Skitsöt aleek! :)

2010-03-04 @ 09:17:13
URL: http://returntol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0