Ni har väl kommit på...

Ja de är ju 1 april imorgon, ni har väl klurat ut ett riktigt bra skämt för era nära och kära eller eran Älskling. Min älskling kommer ju kunna lura mej hur lätt som helst eftersom ja går på nästan allt!
Men hur ja ska lura älsklingen de blir en hård nöt å knäcka:)

Har ni några tips?? ;)

Nu är älsklingen å tränar på sirius med killarna, och ja tänkte va så hälsosam och gå ut å gå en promenad nu då :) Sen får vi åka å handla lite å kolla på kycklingar!! :)Sen ska ja klippa Kimpa vid 5..

Japp nu ska ja ge mig ut och motionera och sen när ja kommer in så ska ja göra sånna jobbiga sit ups som ja lärde mej igår.. Trodde min mage skulle gå av på mitten och idag för första gången i mitt liv så har ja faktiskt träningsvärk i magen!! :)

Ha de bra sålänge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0