Honey 1 år!

Igår fira vi lite att min lilla skatt fyllde 1år. Hon fick såklart tårta med leverpastej, köttbullar och skinka.. Hon Älskade den.. Å sen fick hon givetvis paket med.. En inslagen köttbulle..Her lucky day of course..!! :)

Tänk att hon redan är ett år.. Den dagen jag förlorar henne vet ja inte vad ja kommer göra!! Älskar denna hund obegripligt mycket..
Visst är hon söt? Svårt å inte gilla henne..



Idag är Tias ute hos sin bror.. Hälsar på och hjälper till med något.. Jag mår mindre bra idag och kände inte för att åka med..
Jag har istället tagit ut dagens V75 system..Hoppas jag/vi har turen med oss idag!! Kändes ju inte så med tanke på morgonens start!! Men ja håller ändå tummarna..
Flytta till Varberg igen känns mer å mer kul..Har iofs aldrig känt tråkigt haha.. Nu vill ja bara flytta nu!! Tillbaka till min älskade vänner!!! För utom dom är ja inte hel!
Idag åker även Alicia och Nathalie till Thailand, kommer sakna dom små gummorna.. Nu kommer de bli tomt i Lidköping!!

Nä nu ska ja läsa lite book och lugna ner mina nerver lite.. Mitt temprament är ju inte de bästa som ni vet!!

Håll tummarna för oss idag att vi vinner lite..

Köss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0