Fin lägenhet, till salu :)

Idag har vår goa mäklare Anna varit här och fotograferat vår lägenhet som ska ut på hemnet och säljas!! :) Hoppas verkligen vi får bra för den...
Här kommer länken för dom nyfikna eller eventuella spekulanter.. VÄLKOMNA ALLA!!

http://www.hemnet.se/beskrivning/622875?r=3


Sen ikväll ska här sittas bänkat framför tvn med Tacos tror ja att de blir och Warbergs 3dje kvartsfinal. Idag kan dom alltså bli klara för Semi.. Och Warberg ligger mej varmt om hjärtat så såklart ska ja sitta här hemma å hejja på mina och Tias vänner..
Jag vet att man inte ska ropa hej före man är över ån, men ja ropar Hej!! Jag tror nämnligen att ikväll blir dom klara.. HOPPAS HOPPAS!!

På söndag så bär de av till Mullsjö och kolla kvalet mellan Mullsjö och Linköping!! Med Fam. Olausson och Tias och coach Sella.. SPÄNNANDE!!

Nu hoppas jag alla får en trevlig helg!!

Köss på er!!


Kommentarer
Postat av: Vezlas

Snygg header! Vad tycks om min?

2010-03-20 @ 08:37:34
URL: http://vezlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0