Fat or not..This is me..


Innan festen i fredags!! För dej som tyckte ja hade blivit så tjock, måste bara fråga.. I vilken värld lever du?
Jag är helt normal, för dom flesta smal.. Jag har lite kurvor och brister.. Men This is me.. Like it or nått.. Jag har mina former och former är kvinnligt! Jag är inte ute efter nån anorexi kropp, jag vill bara se hälsosam ut.
Åh eftersom du har så mycket tid över att kommentera andras kroppar så misstänker jag att du inte är särskillt nöjd med din egna! Ge folk komplimanger istället, det gör både din och någon annans dag!!
Åh så mycket energi de måste ta från dej å va så missnöjd med andras utseende, bry dej om din egna kropp istället.. Så tar jag hand om min!!
Eller våga stå för vad du tycker istället...

Imorgon blir de ev träning med min lilla söta Alexandra.. Får se om de blir av nåt jag aldrig hade varit på..
Tydligen nån station med olika styrkeövningar ska bli kul å testa!!

Annars idag så har de vart visning på lägenheten igen, och första budet har kommit.. Kul kul.. Hoppas bara de blir fler å fler så vi kan få sålt, för vi vill ju pressa ut så mycke pengar ur dom som möjligt så vi kan betala av vårt bolån och kanske lite billån :)

Idag har jag även lärt mej att göra blixtrar i ps. Med hjälp av nåt gratis program.. Sjukt kul å se att man kan åstakomma nästan vad som helst, Jag kan ju ingen i ps nästan..;) Mer än att göra roliga näsor å ögon ;)

 

Natti KISSES


Kommentarer
Postat av: malin

ja tycker iaf att du har en as het kropp!! puss

2010-03-30 @ 08:42:33
URL: http://malinlevstam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0