Couples retreat!

Såg nyss filmen Couples retreat, med bl.a. Malin Åkerman, Vince Vaughn, Kirstin Davis, Kirsten Bell..
Lite skojsig film faktiskt, helt ok.. Varken dålig eller den bästa ja sett..
Men de är kul å ha sett den, men när ja ser sånt med kärlekstrubbel å sånt så får jag mig alltid en tankeställare!
Man ska värna om de man har.. Inte ta varandra för givet.. Åh visa lika mycket kärlek genom hela förhållandet (trots de känns omöjligt eftersom man ej är nykär hela tiden) Men för att man ska känna sig lycklig varje dag, å känna sig kär.. SÅ MÅSTE MAN UPPSKATTA VARANDRA!
Tänk på de allihopa å krama din Älskling lite extra ;)

Nu ska ja lägga mej och invänta att min älskling ska komma hem från jobbet.. Sen imorgon upp och städa lite innan mäklaren kommer, nya blommor köpte jag med idag så här ser fräscht ut. Hoppas vi verkligen får ut bra för lägenheten.. :)
Imorgon kväll blir de ut å käka med brudarna och sen bowla..

Natti...
KISS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm nu inte att jämföra några mäklare innan ni bestämmer er =)!

2010-03-17 @ 15:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0